Triplemesterskab den 8 oktober 2022

10. oktober 2022 kl. 17:37

Det vindende hold fra venstre Steen Willadsen, Birthe Petersen og Leif Petersen

HB Petanque har afviklet  årets sidste interne mesterskab

HB Petanque har lørdag den 8. oktober afviklet sit internt triplemesterskab.

Det var klubbens sidste årlige interne mesterskab, hvor 24 modige medlemmer var mødt op. Der blev dystet fra morgenstunden kun afbrudt af en halv times kraftig regnbyge. Da formiddagens tre kampe var overstået, blev der serveret frikadeller med kartoffelsalat, gulerodssalat og fløjter i HB´s klubhus.

Efter de fem kampe var vinderen fundet. Det blev til en suveræn sejr for holdet med Birthe Petersen, Steen Willadsen og Leif Petersen, der som det eneste hold vandt alle sine fem kampe.

På andenpladsen med 3 vundne kampe og en pluscore på +12 kugler kom Knud Pedersen, Sys Mortensen og Børge Eriksen.

På en tredje plads med 3 vundne kampe og en pluscore på +10 kugler kom Else Eliasen, Tage Grøn og Henning Olesen.

Selv om årets turneringer og mesterskaber er afsluttet, fortsætter HB petanque stadig med at spille vinteren igennem på HB Petanques baner på Stadionvej i Hadsund.

Er der nogen, der kunne tænke sig at prøve kræfter ned at trille kugler eller bare hygge sig med os, så er vi 100 dejlige og festlige medlemmer, som bare venter på at møde dig på banerne ved HB´s klubhus.

Vi spiller mandag og tirsdag fra kl.09.30 til kl. 11.30 og lørdage fra kl.13.00 og du er naturligvis altid velkommen til at prøve spillet uden omkostninger for dig.

Vi hjælper dig gerne i gang.

Fra venstre Knud Pedersen, Sys Mortensen, Børge Eriksen, Birthe Petersen, Leif Petersen, Steen Willadsen, Henning Olesen, Tage Grøn og Else Eliasen.