Doublemesterskab den 6 august 2022

19. september 2022 kl. 19:57

Fra venstre ses Jan Dammand og Ove Markussen, Double Mestrene 2022 Leif Petersen og Helle Grøn og Knud Pedersen og Birthe Pedersen.

HB Petanque afholdt klubmesterskab i double Hadsund Boldklubs Petanqueafdeling har lørdag den 6. august 2022 afholdt sit årlige dobbelt klubmesterskab. I alt deltog 20 medlemmer, som efter lodtrækning om makkerskab startede kampen om mesterskabet.

Der blev spillet bedst efter 5 kampe. Efter små 5 timers hårde dyst, kun afbrudt af en frokost, var den sidste kugle kastet. I en meget tæt kamp blev vinderen af ​​HB´s Double klubmesterskab fundet med kun få kuglers forskel.

Double klubmestre 2022 blev Helle Grøn og Leif Petersen med 4 vundne kampe og en score på +19 kugler.

Andenpladsen gik til Ove Markussen og Jan Dammand med 4 vundne kampe og en score på +12 kugler.

Tredjepladsen indtog makkerparret Birthe Petersen og Knud Pedersen med 3 vundne kampe og en score på +14 kugler.