Vejledning til hjemmekampe

Hjemmekampe

Det er dig som Cheftræner, der selv er arrangør af dit holds hjemmekampe på Hadsund Boldklubs anlæg, uanset niveau.

I glasskabet på gangen ved vores omklædningsrum, under overskriften KOMMENDE KAMPE, sættes hver søndag en opdateret liste op for ALLE vores hjemmekampe på Hadsund Boldklubs anlæg i DBU og DGI de kommende 14 dage.

ALLE hjemmekampe i DBU og DGI (Også træningskampe) vil automatisk blive ført ind på infoskærmen med oplysning om hvilke omklædningsrum og bane, der skal spilles på.

Halbestyreren i Hadsund Hallerne er således samtidigt orienteret om at kampene i DBU og DGI finder sted og han vil sørge for at der er åbnet til omklædningsrummene. Det er halbestyreren, som kan åbne til omklædningsrummene. Det er derfor ham du skal kontakte, hvis der ikke er åbent.

Cafeteriabestyrer i Hadsund Hallerne er ligeledes orienteret om afvikling af disse kampe i DGI og DBU. Det er således dennes valg om der er åbent i Cafeteriaet eller ikke. Kontakt selv Cafeteriabestyreren, hvis du vil vide om der er åbent til netop dine hjemmekampe.

Ved hjemmekampe, som du selv har arrangeret, er det dig som træner der selv SKAL rette henvendelse Kampfordeleren, Halbestyreren og Cafeteriabestyreren.

Kampfordeleren sørger for at sætte jer ud til et spillested og omklædningsrum.
Halbestyreren sørger for at der er låst op.
Vil du finde ud af om Hadsund Hallernes Cafeteria er åbent eller ikke, så gøres det ved selv at kontakte Cafeteriabestyreren.
Det er således ikke nok at kontakte kampfordeleren og være sat ud til en bane og omklædningsrum, hvis halbestyreren ikke er orienteret om at der skal låses op.

HBF Bestyrelsen